На напівпромислові спліт-системи Midea надається гарантія три роки (36 місяців), на побутові спліт-системи п'ять років (60 місяців), на мобільні кондиціонери один рік (12 місяців).
Умовою гарантії є проведення щорічного технічного обслуговування (ТО), яке має здійснюватись профільними фахівцями. Після виконання сервісних робіт у гарантійному талоні обов'язково має ставитися відмітка з такими даними:
- -дата проведення ТО;
- -ким було проведено ТО;
- -телефон зворотного зв'язку.
- Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності товарного чека (рахунка-фактури) і заповненого, проштампованого (у відповідних полях) гарантійного талона, що входить у комплект виробу.
- Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену від використання виробу людям, домашнім тваринам, майну у випадку, якщо це відбулося в результаті недотримання правил і умов експлуатації виробу, а також умисних або необережних дій споживача чи третіх осіб.
- Продавець залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в наступних випадках:
- у гарантійному талоні відсутня повна і докладна інформація в пунктах №1-№15, а також печатки або штампів фірми продавця. (Прізвище, Ім’я, По батькові, назви міст, вулиць вказується повністю, наявність контактних телефонів покупця, майстра-установника обов’язкова);
- виріб експлуатувався з порушеннями правил і умов експлуатації, викладених в Інструкції з експлуатації;
- виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, не передбаченими «Виробником»;
- ушкодження, які викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- якщо виріб одержав ушкодження, що викликані невідповідністю живлячої напруги Державним Технічним стандартам;
- ушкодження, які викликані в результаті використання не сертифікованих, неякісних або невідповідних для даної моделі кондиціонера, кабелів живлення, витратних матеріалів;
- установка, запуск виробу в експлуатацію і його сервісне обслуговування проводилися фахівцями не уповноваженого сервісного центру або не дилерською чи пов’язаною з нею організацією;
- якщо споживач не проводив сервісного обслуговування виробу протягом 12 місяців, з моменту установки чи запуску виробу в експлуатацію, або з моменту останнього сервісного обслуговування (проводиться за рахунок споживача),
- При проведенні сервісного обслуговування є обов’язковим заповнення відповідних корінців про проведене обслуговування в корінцях гарантійного талону;
- Всі умови гарантійних зобов’язань діють в рамках закону «Про захист прав споживачів» та регулюються законодавством України.
- Продавець має право залучати підрядні організації (третіх осіб) для здійснення гарантійних зобов’язань.